luni, 23 aprilie 2012

Zbori, gandule, zbori

Azi toata ziua mi-am stors creierii desprece sa scriu in seara aceasta pe blog, dar in zadar... Nici cea mai vaga idee, nici cea mai mica inspiratie. Nu tu vise despre feti frumosi si cai inaripati, nu tu halucinatii cu luceferi zburatori, nici macar dorinte cu "the dark knight", sau macar cu un mic print intunecat. Ce sa mai zic de bolboroseli aiurite cu boli imaginare si morti subite. Nimic, va zic. Ce sa fac? Sa scriu aiurelile mele obisnuite? Chestii despre cesti de cafea la miezul noptii? Ploi blande si vreme aiurita? Hait! ce ma fac? Oamenii sunt satui de asta. Nu, nu, le voi scrie despre.... Oh., come one, muze! O mica idee, macar o frantura! Promit sa va aduc ca ofranda zambetele tuturor celor care vor citi aceste randuri. Of! Tot nimic... gol, wax! Eh, va vin eu de hac, muze mici si aiurite! Uite, imi voi scrie gandurile catre voi! Na! Sa vad cum ma opriti acum!

Nu va speriati! Nu mi-a secat "fantana" de aiureli! Ca doar sta dovada aceasta postare ca pot! Si pot mult :D Gata, ajunge pe azi... Vor urma si alte zile... alte ganduri... alte muze... Acum vreau sa visez la feti frumosi, luceferi zburatori, printi intunecati si cavaleri negrii pe cai inaripati... Oups...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu