duminică, 8 aprilie 2012

Sarbatori si alte nonsensuri


      La recomandarea cuiva, m-am hotarat sa mai scriu ceva pe aici :D Azi e Pastele pe rit catolic, adica si pt mine... Mai e si Pesah, adica Pastele evreiesc. Nu asteptam ziua asta... in ultimi ani am avut parte de sarbatori nasoale... In primul rand totul e comercial, in al doilea rand de fiecare data se intampla ceva. Craciunul si Revelionul care au trecut au fost ultimele pe care le-am petrecut cu singura bunica pe care am cunoscut-o, care din pacate era mult prea bolnava ca sa stie ce se intampla sau sa stie cine sunt. In fine, Pastele acestea au fost mega fun. Le-am petrecut in compania unor oameni dragi mie, cu care m-am distrat si care sper ca s-au distrat cu mine. Stiu ca nu sunt perfecta, de fapt majoritatea lucrurilor le fac pe dos, dar sper ca prietenii sa ii am alaturi mult timp :) Nu mai am inspiratie acum, asa ca va las in compania unor poze, asa cum v-am obisnuit :) 


copyright Ionuț Sabo
copyright Ionuț Sabo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu