marți, 10 aprilie 2012

O noua zi

M-am hotarat sa scriu mai des pe aici, chiar daca nu stiu ce sa scriu... Azi ma gandeam la "meseria" mea... de ce fac ceea ce fac... ce rost are? Ma gandeam ca si asa nu multi stiu cu ce se mananca advertising-ul si marketing-ul... de ce ma mai chinui... Si apoi ma trasneste: ma chinui pt ca vreau sa demonstrez ceva, ma chinui pt ca vreau ca lumea sa afle cu ce se mananca aceste lucruri, ma chinui pt ca vreau ca promovarea, atat conventionala cat si cea neconventionala, merita invatata, merita raspandita si in primul rand ma chinui pt ca acesta e visul meu, si il voi indeplini, il voi urma, nu voi tine cont de esecuri si dezamagiri. Nu voi fi una din sufletele inghitite de societate, nu voi fi persoana care pe patul de moarte va spu: "hmmm, trebuia sa imi organizez viata atfel". Voi fi persoana care tot timpul va spune: "chiar daca am intampinat unele obstacole, am obtinut ceea ce am vrut de la viata" Nu voi ceda, nu voi capitula. Tu de care parte vei fi?

Astea fiind spuse, va las in compania iepurasilor :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu