duminică, 6 octombrie 2013

Stuff... Un an de tacere...

Mda, nu am mai bloggerit de un an. Dar incerc sa revin. As avea atatea de scris, atatea de povestit, dar m-a lasat inspiratia. Cateodata am impresia ca atatea blogguri au cam epuizat toate subiectele si eu nu mai am nimic de zis. Nici macar de creat nu mai am chef. Am inceput sa mai scriu o carte, cred ca a patra din serie, dar nu o pot duce la bun sfarsit.... doar ma chinuie talentul, apoi cedez... De fapt se poate vedea si aici consegventa mea.
Poate ca poeziile o sa le duc la bun sfarsit, incepand cu asta

M-ai lasat aici,
Singura in noapte.
Credeam ca vei fi vesnic,
Au fost doar soapte.
In noapte, pasnic
Ai plecat departe.
Ai lasat un loc aparte
In inimam-mi confuza.
Ai plecat departe
Dar inima refuza
Sa inteleaga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu