luni, 28 mai 2012

Penalty :D

Stiu, stiu, nu am scris de mult... Sincer? Nu am avut timp. Dar acum ma vad obligata sa scriu. De ce? Pentru ca am vazut a doua oara o piesa de teatru  jucata de o trupa de teatru amator, si anume Mozaic. Si nu ii laud doar pt ca un prieten foarte drag mie "se joaca de-a teatrul" impreuna cu ei, ci pentru ca ei chiar sunt foarte talentati. Anul trecut am vazut doua spectacole diferite ale lor, geniale ambele. Acum ne-au incantat cu Penalty, o comedie spumoasa. Merita savurat din plin. Din pacate unul din actori pleaca, dar eu sper sa ramana la fel de buni, deoarece sunt niste oameni extraordinar de talentati. Asemenea trupe ar trebui sustinute. Maramuresul are multe talente, atat actoricesti cat si muzicale... Si toti ar trebui incurajati. In continuare niste poze de la spectacol (fotograf: Ionuţ Sabo):











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu