marți, 20 decembrie 2011

Parampam and hohoho

Eh, dragi mei, uite ca m-am intors la voi ca "proaspat" posesoare de ONG :)) De ce intre ghilimele? Pentru ca in decurs de 3 luni nu am reusit sa finalizez inca toate hartogaraiele pentru el. Eh, in fine, totusi sunt fericita ca il am... Macar acum pot si lucra ceva :D Si in legatura cu lucratul... Stiti ce ma observat? Toata lumea e entuziasmata cand le spui ce vrei sa faci, ca vor sa te ajute, ca o sa faca si o sa drege, dar cand ajungi sa faci ceva, iai de unde nu's. Da, cativa dintre ei chiar m-au ajutat enorm de mult, astfel tre sa multumesc dusei mele :D, lui Iuliu, Flaviei si nu in ultimul rand Luminitei pt tot sprijinul acordat.
Ei, cu tot tam-tamul cu lansarea micului ONG, a iesit ceva... O mica distractie aiurea pentru noi... Tot ce pot face e sa multumesc destinului, Domnului, Kharmei, cum vreti voi sa-i spuneti, pentru minunatii oameni pe care i-am cunoscut din ONG-urile din Baia Mare. Suntem ca o mica masinarie bine unsa :).
Si acum sa trecem la lucruri mai serioase.... Adica la faptul ca finaly ninge :)) Si ca ma bucur de asta... La faptul ca mi se apropie examenele si eu habar nu am cand o invat pentru ele, la faptul ca mie dor de o groaza de prieteni pe care nu i-am vazut de ani de zile... Dar ceea ce ma bucura e faptul ca ei nu m-au uitat.... Asa ca va multumesc, guys. Stiu ca unii dintre voi veti citi randurile astea, dupa ce o sa va stresez cu ele pe facebook, Yahoo, s.a.m.d..
And a little translate, for all you foreigns that read my blog:
My dears, I'm back to stress you with my probles, to complain about the Romanian birocracy. To brag about my organisation :D and to complain about certain people. But I also want to thank a lot of friends that stood next to me, while I planned this crazynes. And to make things short, to thank all the guys from the NGO's from Baia Mare that stand next to each other and suport each other. You rock guys.
And finaly I want to say that I miss all of you guys, my dear friends I haven't seen in ages, but who haven't forgot me. I know you are reading these lines after I stressed you out with them on facebook, Yahoo, etc. So thank you, and I hope we'll meet real soon.

Enough with these sugary, watery stuff, let's bring the fun. Some pictures :)) As usual :p









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu