joi, 20 ianuarie 2011

Un ianuarie ciudat, sau cum nu vrea sa plec....(nonsens epic)

Ninge, iar. Ieri ploua, azi ninge. Nimic in lumea asta nu mai are sens. Stateam pe autobus, sa vin la lucru si cine se mira ca ninge(!!!!). Va dati seama? Sa ne miram ca ninge in ianuarie... acum 5, 6 ani radeam cand cineva pomenea de posibilitatea unei ploi a doua zi... Azi ne miram ca ninge in ianuarie....chiar ca e ciudat.... Poate mi se pare mie, ca sunt obligata sa plec din Maramuresul meu drag in Arad...Sunt doar 2 saptamani, dar nah, nu vreau sa plec... Nu imi place acolo. Singurul lucru ce ma mai alina e ca o sa am cu cine sa ma distrez.... Dar parca nu vreau sa ma distrez. Vreau sa stau acasa, la caldura. Sa ma joc cu Miki si sa il cicalesc pe Alin :))
Mie dor de adolescenta... mie dor de copilarie... urasc lumea de acum... E doar melancolie...
Privesc pe geam... si in fata mea un bloc care exemplifica perfect Romania de azi, jumatate modernizat, jumatate in ruina.... colorat in vreo 3 culori stridente... Mi se pare exemplul perfect al starii noastre...
Asa ca plang si rad si vreau sa se termine... Vreau sa stiu ca avem un viitor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu