luni, 8 iunie 2009

Lagare de concentrare

Citeam azi pe blogul unei colege cat de mult a impresionat-o excursia la Aschwitz-Bierkenau si ma simt datoare sa postez in legatura cu aceasta tema. Si nu pt. ca vreau sa o imit, ci ca sa platesc un tribut bunicului meu, care a scapat dintr-un lagar nemtesc si unui unchi, care a murit in Auschwitz. Mai scriu despre asta din cauza alegerilor euro-parlamentare, cand am vazut ca Vadim Tudor a ajuns unde nu ar fi trebuit lasat. Simt ca nu mai am ce cauta in Romania!!!! DA! Sunt evreica si maghiara si sunt mandra!
Asa, acum sa revenim la lagarele de concentrare.....
Am avut de multe ori ocazia sa merg sa le vad, dar nu pot... ma apuca plansul doar cand ma gandesc la ce au patit milioane de oameni acolo, la cum se facea sapun din ei..... Nu imi pot inchipui orori mai mari.... Nu mai pot scrie, ochii imi sunt impanziti de lacrimi.... Poate voi reveni altadata asupra acestei teme...
Pana atunci, ca nimeni sa nu uite, sau sa nege ca asa ceva s-a intampla, niste poze....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu